OpgaveOpgaven er at sikre korrekt medicinadministration, og sikre at den pædagogiske indsats dokumenteres.Dette action card understøtter Indsatsplan IT-nedbrud.HvemMedarbejdere, der udleverer livsvigtig medicin og/eller yder støtte til borgere i døgntilbud, og Rusmiddelcentrets medicinudlevering.HvornårVed nedbrud af Nexus/FMK/IT-nedbrud i en længere periode.HandlingMedicinhåndtering Handling Kontakt den enkelte borgers lægeklinik for at blive opdateret ift. medicin Der skabes overblik over de enkelte medarbejderes viden om borgernes medicin FMK MEDICIN: Nedbrud, hvor medicinskemaerne ikke kan tilgås via Nexus/FMK. Som hovedregel gives doseret medicin ved totalt nedbrud af Nexus/FMK Borger, hvor der er tvivl om - eller ændringer af medicinen. Kontakt en sygeplejerske, som kan oplyse antal tabletter og andre medicinordinationer fra FMK-online. Alle sygeplejersker har direkte adgang til FMK-online Aftal interne i teamet, hvem der tager kontakt til sygeplejersken Aftal med sygeplejersken, hvordan dispensering og administration håndteres i nedbrudsperioden - nedskriv aftalerne. Dokumentation Dispositioner foretaget i løbet af vagten nedskrives og dokumenteres efterfølgende i Nexus/FMK ved normal drift. Obs på, at disse oplysninger skal være låst inde. Afdelingslederen samler op på forløbet. Kontakt IT-afdelingen såfremt problemet ikke er beskrevet på intranettet lokal nummer: 5500KontaktoplysningerSundhedsafdelingens krisestabSundhedschef Trine BrøckerMob.: 2585 0602 Centerleder - Center for Psykiatri og RusmiddelMette Vase Mob.: 2962 7891 Sundhedscenter lederMarianne BalsbyTlf: 9915 7303 Leder af TandplejenKaren Mølgaard Madsen Tlf.:9915 6882 Leder af PsykiatrirådgivningenAnne Rud Jensen Tlf.: 9915 7499 IT-servicedesk 9915 5600BemandingPersonalet på arbejde. Efter aftale med afdelingsleder/centerleder kan centerets sygeplejersker kontaktes uden for arbejdstid for at få adgang til medicinlister på FMKRettelse / revisionUdarbejdet og godkendt v. Sikkerhedsgruppen i  CPR.