SituationNødkald fra beboerne registreres ikke på medarbejdernes telefoner via appen Swan Push.Alarmering Medarbejderen afklarer med øvrige kollegaer om fejl i nødkaldene er generelt for centeret. Områdelederen kontaktes. Opgaver Medarbejderne sikrer tilsyn hver time til borgere med nødkald. Områdelederen kontakter områdets Tunstall superbruger først kommende hverdag kl. 7.00. Superbrugerlisten ligger på Intra. HandlingMedarbejderne dokumenterer tilsynene.Ledelse og organisationOmrådelederen orienterer lederen af plejeboligenheden om nedbruddet førstkommende hverdag.Bemanding og udstyrSkulle der opstå en ekstraordinær situation, der kræver, at der indkaldes yderligere personale, vil dette ske på baggrund af en vurdering fra områdelederen.KommunikationMedarbejderne orienterer beboerne om at nødkaldet er nede, men at de tilses en gang i timen.Kontaktoplysninger Leder af plejeboligenheden Marianne FrostTlf.: 20343002 Pleje- og Omsorgschef Jan Bendix JensenTlf.: 20343060 Leder af hjemmeplejen Susanne BrogaardTlf.: 20343021 Andre opmærksomhedspunkterAlarmering i forhold til brand foregår via samme app. Oprettelse/revisionDenne indsatsplan er udarbejdet af udviklingskonsulent Mette Thisgaard Steffensen på vegne af arbejdsgruppen. Godkendt af Pleje- og Omsorgschef Jan Bendix Jensen d. 9. juli 2025.